fbpx

Gratulálok!
A regisztrációd sikeres volt!

Mielőtt továbblépnél, és megalkotnád a hatékonyan értékesítő honlaprendszeredet, kérlek olvasd el az alábbi levelet. Enélkül fölöslegessé válik a teljes honlaprendszered, bármilyen jól is adjon el.

Üdvözöllek,

Schlingloff Sanyi vagyok, a marketing mindenkinek társalapítója, és Matyival együtt én fogom neked megtanítani a hatékonyan értékesítő honlaprendszer elemeit.

Hadd gratuláljak! Remek döntést hoztál mind a vállalkozásodra, mind az életedre nézve! Elküldtem mindent emailben, és még egy ajándékot is mellé csatoltam…

Mielőtt viszont megnéznéd az emailedet, még valamit tudnod kell. 

Ha tényleg azt szeretnéd, hogy a videósorozat végére megtöbbszöröződjön a vásárlóid száma, muszáj tudnod azt, hogy minden érmének két oldala van. És ha nem ismered mindkettőt, fölösleges ismerned akár egyet is. Hadd fejtsem ki röviden:

Minden vállalkozásnak alap szinten két képességre van szüksége ahhoz, hogy következetesen pénzt tudjon termelni:

Tudnia kell megszerezni emberek figyelmét, és tudnia kell pénzzé tenni a megszerzett figyelmet.

[Illusztráció]

Te a most szerzett 26 lépéses stratégiával mesteri szinten tudsz majd pénzzé tenni figyelmet, de ez csak az egyik tényezője a szorzatnak. Ha nem tudod megszerezni azoknak a figyelmét, akik a te legjobb vásárlóid lehetnének, nincs kinek eladni. 

A figyelemszerzés talán legegyszerűbb módja a hirdetés, de a legtöbb vállalkozónak mégis belecsorbul a bicskája, mert azt hiszik, hogy a figyelemszerzés abból áll, hogy tudatják a világgal, hogy létezik a termékük vagy a szolgáltatásuk.

99%-uk abba az akadályba ütközik, hogy az egész hirdetésről alkotott szemléletmódjuk hibás:

1. Félreértelmezik a hirdetések funkcióját. Egyedülálló dologként tekintenek a hirdetésre, nem pedig egy folyamat elemeként.

2. Amit a hirdetésben mondanak, nem egyezik meg azzal, amit az emberek hallani akarnak

3. Még ha sikerül is megragadni emberek figyelmét, nem képesek hasznosítani azt a figyelmet. Elpazarolják.

A megoldás:

‍Ha tudod, hogy mire figyelnek fel, mit akarnak hallani azok az emberek, akik a te legjobb vásárlóid lehetnének, és aztán a figyelmüket hatékonyan pénzzé tudod alakítani, akkor soha többé nem lesz problémád a bevétellel. 

Ez azonban egy összetett folyamat, aminek a legtöbben csak egy-egy részét tudják megoldani, de a teljes képet sajnos nem látják.

Pér éve létrehoztunk Matyival egy elképesztően részletekbemenő programot, ami a teljes automatikus ügyfélgép útmutatója.

Piaci Dominancia Programnak neveztük el, és a második fázisában 7 részben bemutattuk, hogyan lehet egy olyan rendszert felépíteni, ami a tulajdonos erőfeszítése nélkül automatikusan szerez ügyfeleket, és ad el nekik annyiszor egymás után, ahányszor csak lehet.

Ennek az első része: AZ ÜGYFÉLCSAPDA – Hogyan fog a vállalkozásod tömegekhez eljutni:

1. Ez a rész nemcsak azt magyarázza el, hogy magát a hirdetést hogyan lehet a legjobban elkészíteni, azaz hogyan lehet megszerezni azoknak a figyelmét, akik a legjobb vásárlóid lesznek
2. Elmagyarázza milyen részekből áll a teljes figyelemből-pénz folyamat, mi a kapcsolat a folyamat részei között, és hogyan lehet elérni, hogy valaki végigmenjen a folyamaton
3. PLUSZ elmondjuk, hogy a legtöbben miért szúrják el bődületesen az egészet, még akkor is ha ismerik a folyamatot

A teljes, 7 részes második fázis értéke 134.500 forint, amit 7-tel osztva azt kapjuk, egy rész kiragadva 19.214 forintot ér.

Azonban mivel te feliratkoztál a weboldal készítős sorozatra, és tudjuk, hogy figyelem nélkül a honlaprendszer mit sem ér,

Ezért úgy döntöttem, hogy a II. Fázis első részét, az ügyfélcsapdát, ami tökéletesen kiegészíti a honlapkészítős videósorozatot (konkrétabban fogalmazva, a kettő csak együtt nyer értelmet),

neked most 19.214 helyet odaadom mindössze 990 forintért, abban az esetben ha még most, ezen az oldalon beszerzed.

És honnan tudhatod, hogy működik a benne lévő tudás?

Onnan, hogy még mindig itt vagy és olvasod ezt a szöveget. Nem azért, mert átvertelek, hanem mert őszintén segíteni szeretnék neked, és pontosan azt kínálom, amire szükséged van.

Ha te is szeretnéd ismerni az érme mindkét oldalát, és szeretnéd, hogy soha többé ne legyen problémád a bevételszerzéssel, szerezd be AZ ÜGYFÉLCSAPDÁT most kivételesen 19.214 helyett csak 990 forintért!

2024 © Marketing Mindenkinek
A Megoldás Műhely

marketingserultek.hu
marketingmindenkinek.hu