Te is ismersz MARKETING–
SÉRÜLT
cégvezetőket?
Esetleg magad is frusztrált vagy?
Csalódott az ügynökségedben, marketing csapatodban, akár a teljes marketing- és értékesítésfejlesztés lehetőségeinek realitásában?
Esetleg fel is ismered magad valahol?
Miből erednek a marketing SÉRÜLÉSEK?
Mindenki csak az észt akarja osztani, de csak kevesen, néha SENKI sem hajlandó, vagy egyszerűen nem is képes a tanított marketing stratégiákat és koncepciókat meg is valósítani. Ennek sajnálatos velejárója, az elmúl évek marketing trendjeinek egyik fájó eredménye a frusztrált csalódott cégtulajdonosok, cégvezetők tömege.
Egyre többen ismerik és értik a fogalmat: “marketingsérült”
Tudod, hogy mit kellene csinálni, de SENKI sem hajlandó vagy képes elfogadható minőségben és áron megvalósítani.
A marketinghez MINDENKI BORZASZTÓAN ért, a túlárazott marketingügynöskégektől egészen, a tizen-, huszonéves marketingzsenikig, akik ugyan látványos, de legtöbbször sajnos utánozhatatlan eredményekkel hirdetik magukat.
Cégtulajdonosok ezrei hitték el, a marketing tanácsadók igéreteit, miszerint igenis lehetséges nagyságrendi előrelépéseket tenni. A realitás pedig az, hogy miután idő és pénz formájában kisebb vagyonokat költöttek az önképzésre, sokszor arra kell rádöbbenünk, hogy a tanultakat egyedül képtelenek megvalósítani, rábízni meg nincs kire, rosszabb esetben az, akire rábízták a feladatot maga is belebukott. Ezzel ismételten nem csak időt, de pénzt is veszítettek.
Az átfogó stratégiai gondolkodás hiánya
A legtöbb marketingtanácsadó nem képes az átfogó, a marketing kommunikáció teljes spektrumát átfogó stratégiai gondolkodásra. Vagy ha képes is rá, esze ágában sincs felvállalni egy ilyen szintű fejlesztést és működtetést.
Sokszor az ügynökségek is csak a maguk szakterületén, a specialitásuk szintjén képesek erre.
Együtt dolgozni 3-5 különböző alvállalkozóval egyidőben?!
Amikor egy marketinges kivitelezésre is hajlandó többnyire csak egy-egy részterületéhez ért. Ez amúgy a teljes marketing iparág, az elmúlt évek alatt lezajlott átalakulását is jellemzi. Nem ritka, hogy egy cégnek ahhoz hogy valami létrejöjjön, párhuzamosan 3-5 különböző alvállalkozóval kell együtt dolgoznia.
Ennek a „százfelé” tördelt alvállalkozói halmaznak a kézbentartása és egy valamennyire is egységes marketingkommunikáció felé való terelgetése már-már főállásnyi feladat, amit a cégen belül többnyire senki sem tud megfelelően elvégezni.
Az eredmény összehangolatlan, önmagukban álló egyedi, csak alig összeérő marketing megmozdulások mindenféle következetesen követett marketing stratégia nélkül. Töredék hatékonysággal működtetett és valójában sehová sem vezető marketing és reklám, amelynek a folyamatos ellenőrzése sem megoldott.
Sok ügyfelünk szűnni nem akaró helyben topogásról panaszkodik, miközben a versenytársai megelőzik.
Jogos kételyek egész sora...
Ismerjük a kételyt amit akkor érzünk, amikor kiderül, hogy a merketingesünk egy kisgyermekével otthon ülő anyuka, aki „mellékállásban” a mi megbízási díjunkkal mindössze egy jó kis kiegészítő bevételre szeretne szert tenni. Amúgy szabadidejében, esetleg online kurzusokon, vagy a multik ranglétráját végigmászva, sajátította el – az amúgy jellemzően szintén specifikus – ismereteket, amiket egységesen alkalmazva minden ügyfelére ígér biztos eredményekkel kecsektető marketing támogatást.
Ismerjük azt a vívódást is amit az ember akkor érez, amikor a cége jövőjét egy borzasztóan határozott, nagy erednyekkel kecsektető közösségi videokkal kampányoló, de igencsak megkérdőjelezhető tapasztalattal rendelkező önjelölt, ifjú szakemberre készülünk bízni. Jó esetben mi leszünk a második, esetleg a harmadik projektje és időnként úgy tűnik, nehezen dönti el hogy dolgozzon e egyáltalán, vagy inkább kezdje el határozotabban elverni a megszerzett millióit.
A másik oldalon ismerjük azt zavart is, ami az ügynökségekkel folytatott párbeszéd során fog el minet. Leginkább akkor, amikor megtudjuk, hogy a munkát végső soron ugyanaz a nemrég még „otthon ülő” anyuka fogja elvégezni, akit első körben elvetettünk. Ismerjük azt a megdöbbenést is ami akkor ér, amikor megkapjuk az első árajánlatot. Többnyire ekkor értjük meg, hogy abban a megtiszteltetésben van részünk, hogy a megrendelésünkkel nem egy felsőfokú marketing munkát, hanem az ügynökség tulajdonosának az új kocsiját lesz lehetőségünk megfinanszírozni.
-> Tudnod kell: VAN remény!
Amenniyben komolyan gondolod, kiutat mutatunk Neked a marketing- és reklámzsákutcából. Miközben a túlképzett, de alulszolgáltatott magyar marketingpiac folyamatosan szedi az áldozatait…
…a hazai online marketingvilág maroknyi, 20 – 30+ éves tapasztalattal bíró szakembereinek vezetésével létrejött “Marketing Műhely” legfőbb célja hogy a legkorszerűbb és egyben legjövedelmezőbb és számodra is átlátható marketing stratégiák a Te vállalkozásodban ténylegesen megvalósuljanak és működni is kezdjenek.
Oszd meg velünk problémáid és jelenlegi helyzeted!
…és mi annak érdekében, hogy a lehető leghatékonyabban előreléphess, a saját költségünkön 3 szinten segítünk Neked és a cégednek.
Mondd el, hogy milyen problémá(k)ra keresel megoldást és mi a Téged leginkább érintő területen Díjmentes elemzést, tanácsadást és mellé – mintegy mellékesen – elképesztő értékel bíró TUDÁST-t is biztosítunk Neked.
Nem csak a “Mit?” de a “Miért?” kérdést is megválaszolva, a mögöttes összefüggéseket és ezzel az eredményesség kulcsát is megmutatjuk.
1) A regisztrációdat követően azonnal hozzáférhetővé tesszük számodra a Professzionális Rendszerszintű és Automatizált OnlineMarketing létező legtömörebb, de mégis teljes definicióját. Egy lényegre törő, a konkrét megoldásokat és teendőket tárgyaló anyagot kapsz a kezedbe VIDEÓ és írott formában, amelyből a videok együttesen is 3 óra megnézési időt igényelnek. (Ez egy olyan informácis BOMBA, amiért a versenytársaink – ha egyáltalán képesek ilyet produkálni – egy kisebb vagyont kérnének.)
Célunk a segítség nyújtása, ezért lényeges, hogy ezek a TUDÁS anyagok nem arról szólnak, hogy eladjuk neked szolgáltatásainkat, hanem, hogy megértsd a marketingben, a kommunikációban rejlő lehetőségeket és összefüggéseket. Olyan tudást tartalmaz, amit annak megértését követően saját magad is sikerrel alkalmazhatsz vállalkozásod működése során.
2) Küldünk egy DÍJMENTES elemzést a továbblépés leginkább ésszerű lehetőségeivel
3) Továbbra is a mi költségünkön, előzetes időpontegyeztetést követően, a kihívásaid kapcsán leginkább kompetens szakemberünk egy órás online, vagy telefonos tanácsadást biztosít Neked és a csapatodnak.
Válaszd ki az lenti 4+1 csoport közül a rád leginkább illőt, adj magadról minél több információt
és mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy segítsünk kiutat találni.
Te melyik csoporthoz tartozol leginkább?
Válaszd ki az alábbiak közül a rád leginkább illő kategóriát, kattints a gombara és mondd el, hogy mi az amiben szívesen vennéd a segítségünket. A problémádhoz leginkább illő TUDÁS-videókat azonnal elküldjük, és hamarosan hívunk hogy időpontot egyeztehessünk a konzultációhoz.
1.
Most kezdjük a marketingtevé-kenységünket
Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:
Azelőtt jól ment a cég, de most nem tudom mit csináljak.
Milyen irányab induljunk? Milyen stratégiát kövessünk? Mit csináljunk előszőr és mit csak utána?
Milyen kommunikációs eszközökkel kezdjünk, hogy a lehető leggyorsabban és legköltséghatékonyabban indulhassunk el?
Mitől lesz egy weboldal hatásos? Mi kell ahhoz hogy vevőket is hozzon, ne csak tájékoztasson.
Mi értelme hírlvelezgetni? Hogyan lesz ebből olyan bevétel, hogy tényleg megérje vele komolyan foglalkozni?
2.
Magunk végezzük a marketing és reklámtevékeny-ségünket
Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:
Hatalmas az erőforrásigénye és egyre több megválaszolatlan kérdésünk van.
Sokszor úgy érzem hogy az ablakon lapátolom ki a pénzt. Hol vannak a tartós eredmények, a megállíthatatlan növekedés? Mit rontok el, milyen lehetőségeket hagyok ki?
Lehet hogy a dolgok jó úton haladnak, de fogalmam sincs hogyan lehetnék biztos benne. Mik az elfogadható eredmények és hogyan mérhetem őket?
Egyszerűen csak képeznénk magunkat, vágyunk az új megoldásokra. Jó lenne valakivel együtt gondolkodni.
3.
Komoly kételyeink vannak a marketing csapatunkkal kapcsolatban
Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:
Szakszavakkal dobálóznak és amikor rákérdezek az eredmények elmaradására mindig van egy ködös indok, hogy miért normális, hogy közel sem keresünk annyit mint terveztünk.
Nem látom át hogy mit és miért csinálnak. Kellene valaki aki helyettem ellenőrzi a munkájukat.
A csapatom jól végzi a munkáját, de mégsem érzem elég kreatívnak őket. Kellene valaki aki segíti és inspirálja munkájukat.
Nem fér bele az időmbe, hogy menedzseljem marketing tevékenységünket, ellenőrizzem az alvállalkozókat, de felvenni egy vezetőt pedig nem éri meg, vagy csak nem merem még megkockáztatni. Hogyan tovább?
4.
Eredményes marketing és reklámtevékenysé-get folytatunk, de a következő szintre akarunk lépni.
Az alábbi kérdések és kihívások jelelmzőek ránk:
Hogyan lesz egy olyan weboldalunk, amire nem csak büszkék vagyunk, de az üzleti növekedésünket is neki köszönhetjük.
A reklámból azonnal ügyféllé konvertálni az új érdeklődőket? Hogyan?
Automatizált marketing és értékesítés. – Közönséges szemfényvesztés vagy tényleg lehetséges? Kéz érintése nélkül befolyó sok sok milliós bevétel, mintha lenne egy legális pénznyomdám?
Hogyan tudnám tehermentesíteni az ügyfélszolgálatot? – Automata ügyfél tájékoztatás és ügyfélszolgálat.
+1.
Egyik csoportba sem illünk bele. A mi helyzetünk teljesen egyedi.
Kérlek kattints az alábbi gombra és röviden fejtsd ki a helyzeted és a kihívásokat amelyeket orvosolni szeretnél:
Mivel a tudás önmagában sokszor csak egyszerűen NEM elég…
A Marketing MINDENKINEK egy “Megoldás Műhely” Full Service és Full Spekrtum Marketing szolgáltatást bitosító szervezetként, egy tisztán magyar csapattal, (különleges szervezeti felépítésünknek hála) „kifogyhatatlan” kreativitással és szakértelemmel áll a rendelkezéssedre.
Nálunk nincsennek értékesítők, key account managerek. Kizárólag szakemberekkel egyeztetsz, akik nemcsak átlátják, de Önmaguk is a legmagasabb szinten el tudják látni a feladatot. Ezzel jelentős időt spórolhatsz meg, nincsennek felesleges egyeztetési körök, a csoporton belül ide-oda küldözgetett válaszra váró kérdések és szinte az összes kérdésedre azonnal választ kapsz.
Meglepően magas képzettségű szakemberek elérhető áron, minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy valódi eredményeket produkáljanak Neked. SŐT munkájukat folyamatosan ellenőrizzük is, de ha mégis elégedetlen lennél a produktummal, másnak allokáljuk a feladatot.
Minden felesleges sallang nélkül, tervezetten, egységesen, kreatívan.
Amennyiben igényled, bizonyos értelemben beülünk melléd a vezetői székbe és tulajdonosi szemlélettel kihozzuk a cégedből az ideális eredményeket, akár rövid, közép és hosszútávon…
…de ne szaladjunk ennyire előre.
...éve a piacon
konzultáció
ügyfél
bevétel egyetlen kampánnysorozattal
Akikre biztosan számíthatsz…
Szluha Bálint – Marketing és PPC szakértő
Fő szakterülete: marketing stratégia és kommunikációs mix kialakítása, PPC hirdetés kezelés, offline marketing eszközök tervezése és a marketing IT technológiai oldalának felügyelete
25 éves tapasztalattal a háta mögött áll ügyfeleink rendelkezésére, hogy személyes kapcsolattartás mellett segítse ügyfeleinket.
Kattints és ismerd meg kollégánkat!
Gyermekkora óta az emberek megnyerése, ami igazán érdekli: megismerni a vágyak és az ösztönzés lélektanát. Értékesítés szemléletű marketinges, aki számára az profit növelése az elsődleges.
Már diákként beszippantotta a digitális média világa, tanulmányai és hobbija révén jártas a grafikai tervezés és az informatikai fejlesztések, adatbázis kezelés területén is, így a marketing teljes spektrumát lefedő technikai ismeretekkel rendelkezik. Dolgozott már KKV szektorban főállású marketingesként, irányított grafikai, ügyfélszolgálati csapatot. Alkalmazták ügynökségi oldalon szövegíróként, komplex reklámkampányok megálmodójaként, több ezer fős események megszervezőjeként. Jártas a kiskereskedelmi és nagykereskedelmi online és offline marketing eszközökben, frenchise rendszerek marketing rendszereinek kidolgozásában. Több neves márka hazai piacra vezetése, importőri marketing tevékenysége fűződik a nevéhez. Stratéga, aki komplexen igyekszik átlátni a folyamatokat és ügyfelei igényeinek leginkább megfelelő, az értékesítést segítő marketing támogatást nyújtani. Hisz a személyes kapcsolattartás varázsában, úgy érzi a marketing amellett, hogy egy bizalmi viszony, akkor működhet igazán eredményesen, ha minden ügyfelünk vállalkozását magáénak érzi.
Csík Gergely – Kommunikációs és PR szakértő
Fő szakterülete: külső- és belső kommunikáció, stratégiaalkotás, sajtókapcsolatok, kríziskommunikáció a terepen és stratégiai szinten egyaránt, social media jelenlét tervezése és megvalósítása
15 év kommunikációs gyakorlattal és 10 év újságírói múlttal áll ügyfeleink rendelkezésére.
Kattints és ismerd meg kollégánkat!
Kommunikációs szakember, PR szakértő, újságíró. Specialitása a kríziskommunikáció és a stratégialkotás. Szereti, ha ott lehet az események sűrűjében, igazi közösségteremtő személyiség, aki a social mediában is a pozitív üzenetekkel és az értékteremtő tartalmakkal szeret leginkább dolgozni. Sikereinek fontos fokmérője, hogy ügyfeleit képes-e megvédeni a negatív tartalmú sajtómegjelenésektől. Ehhez fáradhatatlan PR és PA munkával járul hozzá, sajtókapcsolatait is folyamatosan fejlszeszti.
Schlingloff Sándor – Online marketing szakértő és vezető tréner
Fő szakterülete: teljes marketingrendszerek tervezése és építése a nulláról, átfogó, minden csatornát felölelő marketingstratégiák felállítása, automatizált marketing és értékesítési folyamatok, adatbázis marketing, szövegírás, weboldalkészítés és a kreatív marketing legtöbb formája (marketing grafika, infografika, marketing videó), meggyőzési folyamatok hatásrendszerének létrehozása és optimalizálása.
Több mint 30 éves tapasztalatára támaszkodva, ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy csak kipróbált startégiákat ajánlunk.
Kattints és ismerd meg kollégánkat!
Egyike volt az elsőknek Magyarországon, aki az internetet a professzionális marketing és értékesítés felületeként kezelte és aki sikeresen ötvözte az offline és online marketing lehetőségeit. Összekapcsolva reklámfilmes, direkt értékesítési és rendszer-fejlesztési tapasztalatait az Internet adta lehetőségekkel már évtizedekkel elzelőtt is rendkívül eredményes megoldásokra jutott.
Több mint 32 éves, több száz ügyféllel szerzett tapasztalata – ahol minden elköltött pénznek rövid, de legalább középtávon bevételeket kellett hoznia – az egyik legfelkészültebb marketing szakemberré teszi a piacon. Közel egy tucat bevezető kampány, teljesen és részben automatizált értékesítési folyamatok, sőt a személyes értékesítés hatékonyságával értékesítő interaktív videó értékesítési rendszer kidolgozása is az Ő nevéhez fűződik.
Sándor önképzési rendszerei, tanfolyamai és videó és hanganyagai közszereplésből való visszavonulásáig piacvezetők voltak az online marketing képzések világában. Barátjával „Piacidominancia Program” néven megalkották az automatizált és rendszerszintű online értékesítés talán legteljesebb definícióját. Majd később „Cégreform Program” néven talpra állított cégvezetői egyetem az elsőnek számított Magyarországon ahol a Rendszermarketing cégfejlesztési KnowHowt tanították.
Sándor az elmúlt években Startup vállalkozások támogatásával is foglalkozott.
Akiknek már segítettünk…
A teljesség igénye nélkül…